Üzemeltetés
A Társasházi Törvénnyel valamint a Társasház Szervezeti és Működési Szabályzatával összhangban ellátjuk a társasházak teljeskörű üzemeltetését az alábbiak szerint…
- Az épület állagának, berendezési tárgyainak és felszereléseinek felmérése rendszeres bejárások alkalmával;
- Társasházi közös tulajdon hasznosítása, bérleti szerződések kötése, bérleti díj bevétel utáni adóbevallások elkészítése;
- Szolgáltatások (pl.: takarítás) minőségének, teljesítésnek folyamatos ellenőrzése;
- Tervszerű megelőző karbantartások éves tervezése, megvalósítása;
- Közös tulajdonú területeken észlelt meghibásodások esetén azonnali intézkedés hibaelhárításra;
- Közműszerződések megkötése;
- Közmű szolgáltatók által benyújtott számlák ellenőrzése a leolvasások alapján;
- Számvizsgáló Bizottság tájékoztatása, folyamatos konzultáció, havi pénzügyi jelentés küldése;
- Éves elszámolás készítése
- Költségvetés tervezet készítése
- Közgyűlések előkészítése, döntés-előkészítő tervezetek kidolgozása;
- Közgyűlések összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek helyszíni elkészítése, jegyzőkönyvi emlékeztető megküldése a tulajdonosok részére;
- Pályázatfigyelés;
- Határozatok Könyvének vezetése;
- Közgyűlési határozatok végrehajtása;
- Épületbiztosítások megkötése;
- Káresemények bejelentése a biztosító felé, kárigények érvényesítése;
- Szelektív hulladékgyűjtés bevezetése hulladék szállítás megszervezése, folyamatos ellenőrzése;
- Adminisztrációs feladatok (levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.) folyamatos ellátása.
- Társasház bankszámlájának vezetése számlavezető banknál.
- Közüzemi díjak folyamatos kiegyenlítése. (víz-csatorna, szemétszállítási díj, kéményseprési, elektromos áram, átalány díjak stb.)