Skip to content

Üzemeltetés

A Társasházi Törvénnyel valamint a Társasház Szervezeti és Működési Szabályzatával összhangban ellátjuk a társasházak teljeskörű üzemeltetését az alábbiak szerint…

  • Az épület állagának, berendezési tárgyainak és felszereléseinek felmérése rendszeres bejárások alkalmával;
  • Társasházi közös tulajdon hasznosítása, bérleti szerződések kötése, bérleti díj bevétel utáni adóbevallások elkészítése;
  • Szolgáltatások (pl.: takarítás) minőségének, teljesítésnek folyamatos ellenőrzése;
  • Tervszerű megelőző karbantartások éves tervezése, megvalósítása;
  • Közös tulajdonú területeken észlelt meghibásodások esetén azonnali intézkedés hibaelhárításra;
  • Közműszerződések megkötése;
  • Közmű szolgáltatók által benyújtott számlák ellenőrzése a leolvasások alapján;
  • Számvizsgáló Bizottság tájékoztatása, folyamatos konzultáció, havi pénzügyi jelentés küldése;
  • Éves elszámolás készítése
  • Költségvetés tervezet készítése
  • Közgyűlések előkészítése, döntés-előkészítő tervezetek kidolgozása;
  • Közgyűlések összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek helyszíni elkészítése, jegyzőkönyvi emlékeztető megküldése a tulajdonosok részére;
  • Pályázatfigyelés;
  • Határozatok Könyvének vezetése;
  • Közgyűlési határozatok végrehajtása;
  • Épületbiztosítások megkötése;
  • Káresemények bejelentése a biztosító felé, kárigények érvényesítése;
  • Szelektív hulladékgyűjtés bevezetése hulladék szállítás megszervezése, folyamatos ellenőrzése;
  • Adminisztrációs feladatok (levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.) folyamatos ellátása.
  • Társasház bankszámlájának vezetése számlavezető banknál.
  • Közüzemi díjak folyamatos kiegyenlítése. (víz-csatorna, szemétszállítási díj, kéményseprési, elektromos áram, átalány díjak stb.)